19 grudnia 2016

BLOGMAS #19 ŚWIĄTECZNY TAG


Witajcie Kochani!
Dziś typowo świąteczny post, w którym postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań dotyczących moich świąt i nie tylko. Dlatego znalazłam w internecie świąteczny TAG, tak na prawdę to jeden z wielu. Bo pytań jest wiele, ale ja wybrałam akurat te. Jeśli chcecie podzielić się ze mną swoimi odpowiedziami w komentarzach to piszcie śmiało. Chętnie dowiem się czegoś o Was.


1. Ulubiony świąteczny film:

Zdecydowanie Kevin sam w domu oraz Kevin sam w Nowym Jorku. Te dwa oglądam praktycznie co roku od dziecka. I za każdym razem śmieszą mnie tak samo. Choć podobało mi się, że Polsat puszczał je kiedyś na zmianę: w jedne święta pierwsza część a w następne druga. I wtedy te filmy aż tak bardzo się nie nudziły. Już nikt w mojej rodzinie nie chce ich oglądać, oprócz mnie. 

2. Ulubiony świąteczny kolor:

Nie mam chyba jednego. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale byłby to pewnie czerwony i złoty. Oba pasują do mnie i kojarzą mi się ze świętami.

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz Święta w piżamie?

W Wigilię zawsze lubię się ładnie pomalować i ubrać. W końcu jemy odświętną kolację. W pozostałe dni ubieram się już wygodniej, gdy zostaje w domu. A gdy kogoś odwiedzam również ubieram się ładnie. Marzy mi się jednak świąteczny sweter żebym mogła go nosić całe święta.

4. Jeśli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, to kto by to był?

Trudne pytanie ale prawdopodobnie był by to Mateuszek, pięcioletni syn mojej kuzynki z prostego powodu, bo jest dzieckiem. I dla niego otwieranie prezentów jest czymś niesamowitym i już nie może się tego doczekać. Aż łezka się w oku kręci, gdy pomyślę, że kiedyś i ja taka byłam. Dzieci mają się w święta najlepiej. 

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?

U nas w domu zawsze otwiera się prezenty po kolacji Wigilijnej i rozdaje je najmłodszy w rodzinie. Przez lata to byłam ja, ale teraz godnie zastąpił mnie Mateuszek choć zdecydowanie woli zajmować się swoimi:)

6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?

Tak, po raz pierwszy w moim życiu zbudowałam dom z piernika w tym roku. Tutaj możecie zobaczyć jak mi poszło, jeśli jeszcze tego postu nie widzieliście. Zdecydowanie miałam przy tym kupę zabawy.  

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Zawsze lubiłam po prostu odpoczywać i robić to na co nie miałam czasu w ciągu roku szkolnego. Teraz musiałam dorosnąć i spędzam ją po prostu w pracy. 

8. Jakieś świąteczne życzenia?

Chciałabym być po prostu szczęśliwa. Od zeszłych świąt mam jedno, które się niestety nigdy nie spełni. Chciałabym żeby była z nami pewna osoba, która niestety odeszła, a która trzymała całe święta w ryzach. Robiła wszystkie pyszności, piekła ciasteczka. Każde kolejne święta bez niej będą już zupełnie inne. I trochę brakuje mi tego świątecznego klimatu. 

9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?

To po prostu zapach jedzenia, zupy grzybowej, makówek i ciasteczek.

10. Ulubione świąteczne jedzenie:

To zupa grzybowa, specjalna, którą mamy tylko w święta. Makówki, ciasteczka i mandarynki. Oraz pieczona biała kiełbasa, którą również mamy tylko na święta.



To już wszystkie pytania. Mam nadzieję, że wprowadziłam Was odrobinkę w świąteczny nastrój. Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi czy to w komentarzach, czy w postaci linków do Waszych blogów lub kanałów. 


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz