4 września 2016

MADZSCH93 TESTUJE: Oreo Mini Reese's

Witajcie Kochani!
Dzisiaj szybki post, w którym będę testować coś baaardzo pysznego, a mianowicie Oreo Mini Reese's. Uwielbiam ciastka Oreo i uwielbiam Reese's, więc jest połączenie idealne. Bardzo żałuję, że ta wersja jest u nas normalnie niedostępna, zresztą jak wiele innych wersji Oreo. 


Kupiłam je w Warszawie, w Złotych Tarasach, w sklepie Carrefour. Była tam cała półka z amerykańskimi słodyczami i między innymi wybrałam właśnie te ciasteczka. Kosztowały, o ile dobrze pamiętam, około 15 zł. To całkiem sporo, jak za paczkę o pojemności 85 g., ale musiałam je wypróbować. 


Ciasteczka mnie nie zawiodły. Pyszne kakaowe ciasteczko, a do tego przepyszne, intensywne nadzienie o smaku masła orzechowego. Żałuje tylko, że były to małe ciasteczka, gdyż te w normalnym rozmiarze były by jeszcze lepsze. Jeśli jesteście fanami oreo i do tego lubicie masło orzechowe, to zdecydowanie Wam je polecam. Jak już wspomniałam wcześniej szkoda, że u nas w Polsce nie jest dostępna ta wersja smakowa. Szczerze to w Polsce jest bardzo uboga oferta ciastek Oreo.

W zapasie mam jeszcze wiele słodyczy do wypróbowania. Jeśli jest jednak coś o czym chciałybyście przeczytać to dajcie mi znać w komentarzu. Postaram się dotrzeć do tego i wypróbować dla Was. Napiszcie czy próbowaliście jakiś innych smaków Oreo i jakie były Wasze wrażenia. 

x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz