21 grudnia 2016

BLOGMAS #21 MÓJ ŚWIĄTECZNY STRÓJ DNIA


Witajcie Kochani!
Dziś, jak już zapowiadałam kilka dni wcześniej, przychodzę, aby pokazać Wam mój świąteczny strój dnia, który prawdopodobnie właśnie tak będzie wyglądał. Zawsze była to jakaś elegancka sukienka. Tym razem postanowiłam przełamać elegancję z wygodą, Spódnica, którą zobaczycie jest zrobiona z modnego w tym sezonie aksamitu. Ale nie kupiłam jej. Wygrzebałam z szafy starą sukienkę, którą nosiłam jeszcze w podstawówce i gimnazjum. Zawsze była przyduża, dlatego postanowiłam zrobić z niej spódniczkę. Czasem zamiast wyrzucić dany ciuch warto go przerobić, by dalej nam służył. Ta sukienka musiała na to czekać kilka lat, ale cieszę się, że wisiała w szafie. Bo teraz mogę się nią cieszyć za małe pieniądze. Założyłam do niej ciepły, biały sweter, który nadaje całej stylizacji ciepłego, wygodnego i zimowego wyglądu i przełamuję, smutną, czarną stylizację.


...

sweter - outlet

spódnica - no name

buty - deichmann

torebka - pepco

bransoletka - empik














Koniecznie napiszcie czy podoba Wam się mój strój dnia, co ewentualnie byście zmienili. I napiszcie, jaki strój Wy wybieracie na święta: coś eleganckiego czy wygodnego?



x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz