23 maja 2016

LOOK OF THE DAY - ALMOST JEANS JUMPSUIT



marynarka - Pepco

kombinezon - Sinsay

torebka - Michael Kors

buty - Pepco

okulary - Tiger

...

Witajcie Kochani!

Korzystając z pierwszych ciepłych dni tej wiosny postanowiłam założyć kombinezon, który kupiłam jesienią i nie mogłam się nim zbyt długo cieszyć ponieważ pogoda już mi na to nie pozwalała. To pierwszy tego typu kombinezon, który kupiłam. Wygląda na dżinsowy, ale tak naprawdę jest to bardzo miły i delikatny materiał. Jest idealny do biegania na co dzień po mieście, ale można także stworzyć z nim bardziej oficjalne stylizacje. Ta, którą przedstawiam Wam dzisiaj jest czymś pomiędzy. 

Kombinezon połączyłam z niezobowiązującą marynarka, ale na pewno dodającą całemu stroju odrobinę elegancji. Do tego duża, czarna torebka - to u mnie podstawa gdyż na co dzień dużo ze sobą noszę. Zamiast czarnych butów, wybrałam model bardziej wakacyjny, który idealnie pasuje do słonecznej pogody. Wydaje mi się, że całość tworzy ciekawą, codzienną ale nietuzinkową stylizację. 



Napiszcie czy stylizacja Wam się podobała, i ewentualnie co byście w niej zmieniły lub dodały. Jestem tego bardzo ciekawa. Lubicie w ogóle kombinezony? Bo ja bardzo! :)


x.o.x.o.
MadzSch93


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz