1 grudnia 2016

BLOGMAS #1 WSTĘP I CIEKAWE KOSMETYCZNE KALENDARZE ADWENTOWE


Witajcie Kochani!
Uwielbiam, na pewno tak jak i Wy, co roku oglądać na youtubie vlogmasy moich ulubionych youtuberek, dzięki którym mogę poczuć magię świąt. Dlatego w tym roku także i ja postawiłam przed sobą to nie małe wyzwanie i postanowiłam przygotować dla Was na swoim blogu Blogmas. Jeśli śledzicie mnie już dłuższy czas to wiecie, że regularność dodawania przeze mnie postów jest raczej kiepska, dlatego chcę Wam to wynagrodzić w ten sposób. Jednocześnie przygotowując się na nowy rok, żeby te posty pojawiały się już o wiele częściej. Mam nadzieje, że będziecie mnie tutaj w grudniu odwiedzać i, że dzięki mnie choć troszkę poczujecie magię zbliżających się świat.

Wydaje mi się, że posty będą się pojawiały w tygodniu w godzinach porannych, bo tak jest mi najłatwiej zachować mniej więcej stałą godzinę. W weekendy natomiast bliżej południa - proszę tutaj o zrozumienie dla śpiocha, który w tygodniu nie ma okazji się wyspać i chciałby wykorzystać do tego właśnie sobotę i niedzielę. Co do tematyki to planuje różnorodność, kilka kosmetycznych postów, stroje dnia, dzień ze mną, jakieś kulinarne notki i pewnie jeszcze coś innego się pojawi. Tak na prawdę wszystko wyjdzie, że tak powiem "w praniu". Jeśli macie jakieś propozycje, pomysły lub życzenia to piszcie śmiało. Chętnie się dostosuje.


Dzisiaj taki luźny post, w którym pokażę Wam ciekawe kosmetyczne kalendarze adwentowe, które jeszcze możecie kupić i spokojnie zacząć je otwierać trochę później. Z racji tego, że kalendarzy adwentowych jest mnóstwo to w następnym poście pokaże Wam te już nie związane z kosmetykami. Uważam, że te są również warte pokazania. Dlatego zapraszam Was od razu na jutrzejszy post.



KALENDARZE Z KOSMETYKAMI:
SEPHORA, cena 189zł. Zawiera różne kosmetyki marki Sephora, od pielęgnacji, przez kosmetyki kolorowe aż po różne akcesoria. Otwieramy go przez 24 dni.
Dostępność: tutaj


DOUGLAS, cena 129zł. Zawiera przede wszystkim kosmetyki marki Douglas, ale znajdziemy w nim także np. EOS, Venus, Toni Gard czy Starskin. Znajdziemy więc pielęgnacji niż kolorówki oraz kilka zapachów. Otwieramy go przez 24 dni. 
Dostępność: tutaj


BENEFIT COSMETICS, cena 239zł. Podobna zawartość jak w zeszłym roku. Słynne produkty do makijażu oraz do pielęgnacji. Otwieramy go tylko przez 12 dni.
Dostępność: tutaj



L'OCCITANE, cena 249zł.  Znajdziemy w nim różne produkty pielęgnacyjne marki L'Occitane, od twarzy, po ciało aż po te do włosów. Otwieramy go przez 24 dni. 
Dostępność: tutaj
W7 COSMETICS, cena £24. Znajdziemy w nim przede wszystkim produkty do paznokci i do ust, ale nie tylko. Otwieramy go również przez 24 dni.
Dostępność: tutaj
NYX, cena 199zł. Zawiera produkty do ust i cienie do powiek. Otwieramy go przez 24 dni. 
Dostępność: tutaj


CIATE LONDON, cena £40. Zawiera mini lakiery do paznokci, w różnych, przepięknych kolorach. Otwieramy go przez 24 dni.
Dostępność: tutaj 
TANYA BURR, cena €32. Tak samo jak w zeszłym roku zawiera kosmetyki  do makijaży słynnej brytyjskiej youtuberki. Otwieramy go przez 12 dni. 
Dostępność: tutaj


NO7, cena £39. Zawiera kosmetyki pielęgnacyjne oraz do makijażu. Z tego co widzę otwieramy go przez 25 dni, jeśli się mylę to poprawcie mnie.
Dostępność: tutaj


BARE MINERALS, cena £75. Zawiera produkty do makijażu takie jak błyszczyki i pomadki do ust, cienie do powiek czy róże do policzków. Otwieramy go przez 24 dni.
Dostępność: tutaj


ESTEE LAUDER, cena £205. Zawiera znane kosmetyki pielęgnacyjne, ale także kilka produktów do makijażu. Otwieramy go przez 24 dni.
Dostępność: tutaj


MAKEUP REVOLUTION, cena 140zł. Zawiera produkty do makijażu i paznokci oaz paletę cieni. Otwieramy go przez 25 dni.
Dostępność: tutaj


BOMB COSMETICS, cena 110zł. Są dwie wersje kalendarza: niebieska i różowa. Nie wiem czym się różnią, ale każdy zawiera miniaturowe mydełka oraz kule musujące. Każdy otwieramy przez 24 dni.
Dostępność: tutaj i tutaj


LUSH, cena £53. Zawiera różne produkty do kąpieli: żel pod prysznic, mydełka i kule. Otwieramy go przez 12 dni. 
Dostępność: tutaj


CLINIQUE. Zawiera przede wszystkim produkty do pielęgnacji, ale także kilka kosmetyków do makijażu. Otwieramy go przez 24 dni.
Dostępność: niestety jest wszędzie wyprzedany


THE BODY SHOP. Są trzy wersje tego kalendarza: zielony, czerwony i różowy. Zawierają znane produkty do pielęgnacji ciała. Każdy otwieramy przez 24 dni.
Dostępność: tutaj
CLARINS, cena £179. Zawiera znane produkty do pielęgnacji. Otwierany przez 24 dni.
Dostępność: tutaj


CHARLOTTE TILBURY, cena £150. Zawiera produkty do makijażu i pielęgnacji. Otwieramy go przez 12 dni. 
Dostępność: tutaj


KIEHL'S, cena £95. Zawiera znane produkty do pielęgnacji.Otwieramy go przez 24 dni. 
Dostępność: tutaj



Jestem ciekawa, które kalendarze najbardziej Wam się spodobały. Napiszcie mi o tym koniecznie w komentarzu. Mi chyba najbardziej spodobał się Lush, bo jest uniwersalny i na pewno wszystko bym wykorzystała i by mi się sprawdziły te kosmetyki. Ale  gdybym miała taką możliwość to przygarnęłabym wszystkie. Zapraszam Was na jutro, na drugą część kalendarzy. Jutro moje odkrycia mogą Was trochę zaskoczyć. 



x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz