11 grudnia 2016

BLOGMAS #11 ŚWIĄTECZNY I SYLWESTROWY MANICURE - INSPIRACJE


Witajcie Kochani!
Dziś trochę inny post, a mianowicie pokażę Wam propozycje zdobień paznokci, które możecie wykorzystać w okresie świąteczno-sylwestrowym. Wszystkie zdjęcia są z internetu, dlatego jest to inspiracja ale wolę to na początku od razu zaznaczyć. Starałam się wybrać takie maniciury, aby każda z Was mogła je wykorzystać. Aby pasowały do każdej sytuacji, pracy czy stroju. Żeby były uniwersalne. Ale przede wszystkim, aby były łatwe do wykonania. Bo wiem, a jestem jedną z nich, że nie wszyscy potrafią wykonywać skomplikowane wzory. Najłatwiej te zdobienia wykonywać lakierami hybrydowymi bo zanim włożymy je do lampy, możemy je poprawić tyle razy ile chcemy. 


Paznokcie nude na dwa sposoby. Pierwsze z delikatnym zdobieniem w kolorze białym oraz drugie ze zdobieniem brokatowym. Oba wyglądają schludnie  delikatnie. 


Delikatny róż/ bądź nude z delikatnymi zdobieniami, ale przede wszystkim jest tu element brokatowy, ale delikatny. Na drugiej propozycji dodatkowo są dodane kryształki a na trzeciej efekt syrenki.


Coś podobnego miałam już na paznokciach. Nude i złote tasiemki, tutaj dodatkowo akcent brokatu. Jedyny minus, że w moim przypadku bardzo ciężko było przykleić te tasiemki, szczególnie zboku paznokcia. Ale warto próbować. 


Coś podobnego mam teraz na paznokciach. Przepiękny manicure. Brokatowy french. Mimo wszystko wygląda delikatnie i schludnie. 


Takie zdobienie też często spotykałam w internecie i bardzo mi się podoba. Będzie je bardzo łatwo zrobić na hybrydzie. Najpierw malujemy swoje krótkie paznokcie jakimś kolorem nude, bądź różowym. Potem przedłużamy je na hard clear i dodajemy zdobienia.


Teraz coś odważniejszego, czyli czerwień i bordo z elementem brokatu. Takie zdobienia chyba najbardziej kojarzą się ze świętami, i takie właśnie paznokcie miałam rok temu. Można dodać jeszcze jakieś zdobienie, tak jak w przypadku drugiej propozycji. 


Tutaj coś odwrotnego, bo czerwony/bordowy jest jeden paznokieć a brokat jest na pozostałych. Swoją drogą jest to bardzo ładny brokat.


Coś słodkiego, dziewczęcego i prostego. Można użyć wzornika lub samemu namalować serduszko.


Podoba mi się również kolor czarny przełamany złotym brokatem.


Oraz brokat na wszystkich paznokciach. 


Ciekawym i w miarę łatwym zdobieniem jest tzw "efekt sweterkowy". Możemy wybrać przeróżne kolory, ozdobić jeden czy dwa paznokcie albo nawet wszystkie. 

To już wszystkie moje propozycje/inspiracje. Jestem ciekawa jakie paznokcie Wy nosicie, jakie zdobienia i kolory preferujecie. Mam w planach przygotować dla Was jeszcze kilka innych świątecznych inspiracji ale to za jakiś czas. 


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz