16 grudnia 2016

BLOGMAS #16 ŚWIĄTECZNY STRÓJ DNIA - INSPIRACJE


Witajcie Kochani! 
Dziś znowu przychodzę do Was z inspiracjami, tym razem będą to inspiracje ubraniowe. A dokładniej, pokażę Wam propozycję strojów świątecznych. Zazwyczaj w święta ubieramy się ładniej niż po domowe dresy, nawet wtedy, gdy zostajemy w domu. Jest wiele możliwości. Ja wybrałam kilka tych, które podobają mi się najbardziej.  





Gruby i ciepły sweter i spódnica. To trend, który polubiłam już w zeszłym roku. Jest wygodny, ciepły i potrafi być całkiem elegancki. Możemy wybrać coś w kolorze bordo, butelkowej zieleni, czerwieni czy bieli. Kolory iście świąteczne. 


Aksamit - materiał, który powraca. Podobną sukienkę, tylko w kolorze czarnym nosiłam w podstawówce i gimnazjum. Dziś wykopana z szafy zostanie przerobiona na spódnicę. Jest to elegancki i ciepły materiał. 




Koszula, marynarka i spódnica to także dobry wybór. Jest to strój bardziej oficjalny.


Dżinsy, koszula i sweter? Jak widać mogą wyglądać elegancko i schludnie. 


Ciemna baza przełamana jasną marynarką. Tak na prawdę każdy strój z marynarką będzie dobry. 


Czerwone spodnie bardzo wpasowują się w świąteczny klimat. Jestem na tak, jeśli reszta stroju jest już stonowana. 


To już wszystkie moje propozycję. W przyszłym tygodniu pojawi się także i mój świąteczny strój. Wykorzystam wyżej przedstawione trendy. Jak myślicie co to będzie?


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz