6 grudnia 2016

BLOGMAS #6 POMYSŁY NA PREZENTY ŚWIĄTECZNE DLA NIEGO


Witajcie Kochani!
Jak już wczoraj zapowiadałam dziś pokażę Wam moje pomysły na prezenty świąteczne dla panów. Jest to dla mnie ogromne wyzwanie, gdyż ciężej mi jest wybrać coś odpowiedniego dla większej grupy mężczyzn. Ale postaram się sprostać temu wyzwaniu. Jeśli nie widziałyście to w poprzednim poście pokazywałam takie propozycje dla kobiet, ale było mi łatwiej, bo w końcu jestem kobietą. Nie przedłużając zapraszam Was do dalszej części.

Książka to także dobry pomysł dla mężczyzn. Z tych samych powodów co u kobiet. Wszystko tylko zależy od tego, jaki rodzaj książek lubi dana osoba.

Koszulka z ciekawym nadrukiem zawsze się przyda. Nawet dla kogoś kto na co dzień ubiera się bardziej elegancko. Czy do chodzenia po domu, czy na wakacjach albo na siłownię. Można nawet wybrać jakiś świąteczny  i śmieszny nadruk.Nikt nie powinien się obrazić. 

Gadżety komputerowe przydadzą się chyba każdemu mężczyźnie. Możemy wybrać pendrive w ciekawym kształcie i wzorze, nową myszkę, grę komputerową. A mój chłopak powiedział, że rewelacyjnym pomysłem będzie masażer na fotel, na którym mężczyźni siedzą przed komputerem. Myślę, że opcji tych gadżetów jest naprawdę sporo. 

Groupon, tak samo jak w przypadku kobiet jest ciekawym i niecodziennym prezentem. Wątpię żeby obdarowany poszedł do gabinetu kosmetycznego, choć oczywiście wszystko zależy od osoby, ale na przykład może to być przejażdżka fajnym samochodem, wejście do escape roomu czy paintball. Warto tylko poznać preferencję obdarowywanego. 

Tak samo jak gadżety komputerowe, dobrym pomysłem są gadżety do samochodu. Zapach, nowe pokrowce czy teraz na zimę zestaw przeciw mrozom. Mężczyźni kochają swoje samochody, dlatego będzie to praktyczny prezent.  

Można też kupić kosmetyki, ale jakie? Najlepsze jakieś dwa, trzy w jednym gdyż mężczyźnie, w większości, wolą wygodę i szybkość. Coś po goleniu, coś nawilżającego na zimę sprawdzi się idealnie. Wiele mężczyzn ma problemy z cerą ale nie lubią korzystać z kosmetyków. Jakiś dobrze nawilżający krem na noc może być pewnym rozwiązaniem. 

To już wszystkie propozycje, które dla Was przygotowałam. I tym razem chętnie zobaczę Wasze propozycję. Przepraszam także za to, że ostatnio posty pojawiają się wieczorem a nie rano, tak jak pisałam na początku ale nadmiar obowiązków nie pozwala mi inaczej. Nie mam zamiaru jednak odpuszczać dlatego jestem tu nawet o późnej porze. Zapraszam na inne blogmasowe posty i do zobaczenia jutro.


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz