20 grudnia 2016

BLOGMAS #20 ŚWIĄTECZNY DOM - INSPIRACJE



Witajcie Kochani!
Dziś post o trochę tajemniczym tytule a mianowicie pokażę Wam kolejne inspiracje. Tym razem będą to inspiracje świątecznego wystroju wnętrz. Znalazłam kilka na prawdę ciekawych pomysłów. Ja może na wiele się nie skuszę, gdyż mam w domu szkodniki ekhmm to znaczy koty:) Ale może akurat Wy się czymś zainspirujecie.




Przepięknie można ozdobić drzwi wejściowe, do salonu lub okna. 



Takie same ozdoby jak przy drzwiach, tylko umieszczone na schodach. 




Na stole taca ze świeczkami a na kanapie poduszki w świąteczne wzory.



 Jeśli jesteście szczęściarzami i posiadacie kominek, to warto go też ozdobić. Bardzo podobają mi się świeczki w kominku. Wygląda to również bardzo efektownie.


Ciekawa i ładna jest również taka ozdoba, zawieszona nad wigilijnym stołem.

Nigdy bym chyba na to sama nie wpadła a wygląda imponująco. Na pewno wywoła uśmiech na twarzy każdego domownika i gościa. 


Śmieszny i przesłodki zarazem pomysł. Można go wykonać np. razem z dzieckiem. Świetny pomysł na spędzenie razem czasu.


Napiszcie jak Wy ozdabiacie dom czy mieszkanie na święta. Czy jest to tylko choinka, czy może inne stroiki. Jestem tez ciekawa która inspiracja podobała Wam się najbardziej, bo u mnie wygrał chyba bałwan na lodówce:)


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz