23 grudnia 2016

BLOGMAS #23 PRZEPIS NA MAŚLANE CIASTECZKA


Witajcie Kochani!
Dziś przedostatni dzień Blogmas, na prawdę nie wiem kiedy to zleciało. Czas biegnie nieubłaganie, ale koniec Blogmas oznacza początek Bożego Narodzenia, czyli to dobry zwiastun. Dziś pokażę Wam przepis na świąteczne ciasteczka, które odkąd pamiętch93m, co roku robiła moja ciocia. Teraz ja przejęłam tą tradycję, gdyż nie wyobrażam sobie bez nich świąt. Są banalne w przygotowaniu, możecie je ozdobić według uznania ale obiecuję Wam, że będą przepyszne. 

Potrzebujemy:
 - 2 kostki masła,
 - 1 kg mąki,
 - 4 żółtka,
 - 1 cukier wanilinowy,
 - 30 dkg cukru pudru
 - odrobinę aromatu waniliowego

Ciasto wyrabiamy, wałkujemy i wykrawamy ciasteczka. Pieczemy w 180 st. C. przez 15-20 min. I gotowe! Ja zanim włożyłam je do piekarnika położyłam na niektóre ciasteczka orzechy włoskie lub migdały, obrane wcześniej ze skórki. Tak je podawano w moim domu, ale Wy możecie je udekorować jak chcecie. 



Napiszcie czy wypróbowaliście ten przepis. Jest łatwy i szybki, dlatego na pewno znajdziecie na niego chwilkę czasu. Dla mnie Tak właśnie pachną święta!


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz