24 grudnia 2016

BLOGMAS #24 ŻYCZENIA I BLOGOWE PLANY NA 2017


Witajcie Kochani!
Pisałam już o tym wczoraj, ale nie wiem kiedy to zleciało. Dziś, 24 grudnia, kończy się Blogmas. Jestem z siebie dumna, że podołałam; że codziennie przez 24 dni wrzucałam dla Was post. Było to czasem męczące i zabierało dużo czadu. Jednak nie żałuje. Dziękuje z całego serca wszystkim, którzy przez te wszystkie dni byli tutaj ze mną. Może jest Was niewielu, ale cieszy mnie każda pojedyncza osoba. Starałam się żeby posty były o różnej tematyce, i raczej mi się to udało. A przy tworzeniu niektórych miałam na prawdę sporo zabawy.

Zanim przejdę do planów jakie mam wobec tego bloga na nowy rok, chciałabym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia. Zdrowych, radosnych, rodzinnych, ciepłych świąt Bożego Narodzenia. Żebyście odpoczęli, najedli się pyszności, dostali wymarzony prezent i spotkali się z bliskimi, szczególnie tymi, których dawno nie widzieliście. Oraz szczęśliwego Nowego Roku 2017, żeby był lepszy niż 2016, samych sukcesów, spełnienia marzeń i radości. Będzie mi bardzo miło jeśli wrócicie do mnie po świętach i Nowym Roku. 

Bo mam wiele nowych pomysłów:
 - Przede wszystkim chciałabym aby posty pojawiały się regularnie: powiedzmy dwa razy w tygodniu.
 - Chciałabym wprowadzić więcej postów na temat włosów wysoko porowatych: właściwa pielęgnacja, porady itd.
 - Bardzo lubię przygotowywać dla Was stroje dnia, dlatego chciałabym żeby pojawiały się one częściej.
 - Więcej recenzji pojedynczych kosmetyków.
 - Projekty denko co miesiąc, wraz z następcami.
 - Różne manikiury hybrydowe krok po kroku.
 - Może coś o siłowni: moje postępy, różne ćwiczenia.


Jeśli macie inne propozycje, to piszcie śmiało. W końcu tworze ten blog dla Was. Jeszcze raz dziękuje, że byliście ze mną prze te 24 dni Blogmas. Jestem ciekawa, który post najbardziej Wam się podobał! Do zobaczenia po świętach:* 



x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz