2 grudnia 2016

BLOGMAS #2 CIEKAWE KALENDARZE ADWENTOWE Z ZAPACHAMI, JEDZENIEM I INNE


Witajcie Kochani!
Dziś drugi dzień Blogmasu i druga część kalendarzy adwentowych. Obiecuję, że to już ostatni post o tej tematyce. Dziś pokażę Wam te znane kalendarze z czekoladkami, aż po te mniej znane a może w ogóle Wam nie znane. Ja z niektórymi spotkałam się po raz pierwszy.

KALENDARZE Z ZAPACHAMI:

Tutaj umieszczę wszystkie kalendarze marki YANKEE CANDLE, których znalazłam na prawdę sporo:
Za £20, który jest na 24 dni. Dostępność: tutaj


Za 37, również na 24 dni. Dostępność: tutaj 

Za 23, również na 24 dni. Dostępność: tutaj  


Za £28, na 24 dni. Dostępność: tutaj

KALENDARZE ZNANYCH SKLEPÓW ODZIEŻOWYCH:
H&M, cena 130zł. Zawiera biżuterię. Otwieramy go przez 24 dni.
Dostępność: tutaj



RIVER ISLAND, cena £12. Zawiera kosmetyki do makijażu oraz rożne akcesoria. 
Dostępność: tutaj

KALENDARZE Z JEDZENIEM I PICIEM:



MILKA, cena 25zł. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że czekolada tej marki jest pyszna. 
Dostępność: tutaj


LINDT, normalna cena 60zł, teraz w promocji za 34 zł. Również dobra jakość czekolady, ale cena bardzo mnie zaskoczyła.
Dostępność: tutaj


HARIBO, cena 25zł. Coś dla osób, które kochają żelki bardziej niż czekoladę. 
Dostępność: tutaj


KINDER, cena 23zł. Pyszne mini słodycze Kinder. Na ten kalendarz w tym roku ja się zdecydowałam, żeby zadowolić moje wewnętrzne dziecko i już nie mogę się doczekać, gdyż zawsze co roku miałam tylko tradycyjny kalendarz.
Dostępność: tutaj


CADBURY, cena £10. Podobno przepyszny rodzaj czekolady, co mam nadzieję za nie długo przetestuje.
Dostępność: tutaj



JELLY BELLY BEANS, cena £20. Również coś innego niż kalendarze z czekoladkami.
Dostępność: tutaj  



AFTER EIGHT, cena £23. Coś dla miłośników miętowych słodyczy. Kalendarz ma ciekawą formę Big Bena.
Dostępność: tutaj


PERKULATTE, cena £35. Nie znam tej marki, ale dla kawoszy będzie idealny, gdyż zawiera różne rodzaje kawy. Jest 24 dniowy. 
Dostępność: tutaj




ENGLISH TEA SHOP, cena £20. Tym razem coś dla miłośników herbat. 
Dostępność: tutaj  


DRINKS BY THE DREAM, cena £150. I na koniec coś dla dorosłych, czyli kalendarz adwentowy z whisky.
Dostępność: tutaj



KALENDARZE ADWENTOWE DLA ZWIERZĄT:

Znalazłam w internecie nawet coś dla naszych kudłatych domowników:


- dla psów, cena €6. Dostępność: tutaj



- dla kotów, cena €6. Dostępność: tutaj


To tylko niewielka część wszystkich dostępnych na rynku kalendarzy adwentowych. Mogła bym pewnie o nich zrobić jeszcze kilka innych tak samo długich postów. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam i, także że i ten post o kalendarzach przypadł Wam do gustu ponieważ może tego nie widać, ale włożyłam w oba na prawdę dużo pracy. Napiszcie mi jakie Wy macie kalendarze i jakie spodobały Wam się najbardziej. Zapraszam Was także na jutrzejszy post. 


x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz