14 grudnia 2016

BLOGMAS #14 ŚWIĄTECZNY MAKIJAŻ - INSPIRACJE


Witajcie Kochani!
Dziś kolejne inspirację, tym razem na makijaż świąteczny. Znalazłam w internecie kilka ciekawych makijaży, głównie jest to makijaż oczu. W święta czy w Sylwestra wiele z nas może sobie pozwolić na więcej. Ale mimo wszystko wybrałam dosyć stonowane makijaże, z elementem błysku bo takie lubię najbardziej. Takie też pasują do większości okazji. Mam nadzieję, że moje propozycje Wam się spodobają.

Dosyć stonowany makijaż z bardzo delikatnym elementem błysku i kreską. Efekt można wzmocnić grubszą kreską z jaskółką. 

Mocniejszy efekt uzyskany czarnym cieniem i kredką. Złoty cień nadaje całości lekkości. 

Mimo wszystko delikatny makijaż, wszystko zależy od grubości namalowanej kreski. Dodatkowo jest dodany brokat, albo brokatowy pigment ale tworzy to bardzo delikatny efekt.

Delikatny makijaż, ale o wiele bardziej błyszczący niż poprzednie. Tak samo efekt można wzmocnić grubsza kreską.

Kolejny błyszczący i dosyć naturalny makijaż z kreską.



Dwa cudowne pomysły na kreski. Nie wiem nawet, która wersja podoba mi się bardziej. 




I teraz coś dla fanów czerwonych ust. Najlepiej wyglądają z dosyć delikatnym okiem, np. kreską. Można wybrać tyle rodzai czerwieni, że każdy znajdzie coś dla siebie. 


Napiszcie, który makijaż podobał Wam się najbardziej. A może macie inne propozycje? Ja zdecydowanie postawię na mocniejsze oko niż usta, bo przy wigilijnym stole jest to o wiele praktyczniejsze. A jak makijaż będzie wyglądał u Was?



x.o.x.o.
MadzSch93

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz